keskiviikko 8. helmikuuta 2012

SIIS AIVAN LOISTAVAA!


Kaamee kaaos. Mutta ei mun siitä pitäny. Vaan näistä jalkaloimista. Keksin, että tämmösethän ne pitää olla, että voi käyttää mekkoja talvella. Alesta löysin ja kuulkaas, vaan 30 frangia. Syksyllä katselin sellaisia kenkiä, missä oli integroitu samantyyppiset neulokset suoraan kenkään. Nyt ne kengätkin oli alessa, 200 frangia, mutta nythän mä säästin 170 frangia, kun ostin kenkien sijaan nämä neulokset erillisinä. Ja näähän voi yhdistää muihinkin kenkiin. Että oli hyvä ostos. Eikö? Eikö ollutkin? Varmaan tulee paljon käyttöä. Ehkä pistän yöksikin jalkaan. Ainakin pidän vielä päällä, kun siirryn kohta olkkariin syömään jäätelöä ja katsomaan Hyvää Vaimoa telkkarista italiaksi. Oi miksi, oi miksi se ei voi tulla edes ranskaksi? Mutta toisaalta whuu keers, mulla on nimittäin laktoositonta jäätelöä! Vihdoinkin joku oikeus ja kohtuus maailmassa: Sveitsiin on saapunut laktoositon jätski.

(Ps. Mun matossa on mysliä ja nyt olkkarista pamahti lamppu. Kaaos vainoaa mua, vaikka mä niin kovasti yritän elää ihmisiksi. On niin rankkaa olla itsensä yksinhuoltaja.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti