torstai 22. joulukuuta 2011

RAKKAUTTA





Onkohan tämä kotiseuturakkautta, kun mun mielestä nämä Suomen maisemat pärjää ihan hyvin Sveitsin maisemille. Olen rakastanut Helsinkiä nyt lauantaista lähtien intensiivisesti. Kävellyt katuja ja nauttinut mäettömyydestä ja tästä hennosta talvesta. Kävin moikkaamassa mertakin kauppatorilla. Eilistä räntääkään en olisi halunnut ravistella vaatteista.

Toinen rakkauden kohde on tietenkin ihmiset. Tässä kohtaa alkaa tuntua siltä, että myyn paluulippuni ensimmäiselle vastaantulijalle. 
Kaiken tämän rakastamisen seurauksena olen vähän väsynyt. Olen jopa harkinnut, että jättäisin kuusen oston väliin. Toisaalta kaikissa vanhoissa kuvissa, missä olen oman kuusen kanssa on tietty hyvä hybris. Sulaa hulluuttahan se olisi missata hyvä hybris.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti